Vă aducem la cunoștință că pentru o navigare cat mai ușoară acest site utilizează fișiere de tip cookie. De asemenea, am actualizat politica site-ului pentru a ne conforma cu Directiva (UE) 2002/58/EC ("Directiva E-Privacy") si de Regulamentul (UE) 2016/679 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE ("Regulamentul GDPR").

Înainte de a continua navigarea, vă rugăm să citiți și să înțelegeți conținutul Politicii de Utilizare a Cookies și Politicii de Prelucrare a Datelor.

Prin continuarea navigării pe site confirmați acceptarea politicii de utilizare a cookies si a politicii de prelucrare a datelor.

Sunt de acord

Meniu
Monitorul Oficial Local
Formulare
Accesibilitate
Contact

Afis informativ

Numele proiectului: „Echitate în educație prin Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar la Școala Gimnazială Prisăcani, județul Iași” Numele beficiarului: Școala Gimnazială Prisăcani, județul Iași Obiectivele proiectului: Obiectivul general al proiectului are în vedere diminuarea riscului de abandon școlar prin încadrarea școlii într-o categorie de risc mai mic, îmbunătățirea rezultatelor obținute de elevi în cadrul evaluărilor naționale și creșterea ratei de participare la Evaluarea Națională. Obiective specifice: OS1 Creșterea gradului de participare la educație formală, inclusiv activități de educație remedială, pentru 340 elevi aflați în risc de abandon școlar pentru următorii 3 ani, cu asigurarea sustenabilității pentru următorii 3 ani; OS2 Reducerea și prevenirea unor comportamente de risc în rândul a 340 de copii aflați în risc de abandon școlar/3ani, prin îmbunătățirea situației socio-economice în aspectele care blochează incluziunea socială: masă caldă/pachețel pentru masă, minim de rechizite școlare, sprijin pentru îmbrăcăminte/încălțăminte; OS3 Dezvoltarea unui climat pozitiv și inclusiv pentru motivarea și facilitarea accesului la activități de educație nonformală și informală a 340 de elevi/3 ani de proiect, prin organizarea de excursii/vizite de documentare și de studiu, cluburi de lectură/literație, ateliere tematice și alte acțivități de prevenție pentru următorii trei ani, cu asigurarea sustenabilității pentru următorii 3 ani; OS4 Creșterea gradului de pregătire a personalului didactic din învățământul gimnazial, pentru dezvoltarea competențelor digitale, îmbunătățirea practicilor de predare, crearea unui climat școlar favorabil, orientarea în realizarea activităților pedagogice prevăzute în proiect, respectiv promovarea unor servicii educaționale de calitate orientate pe nevoile elevilor pentru a asigura echitate în educație; OS5 Creșterea accesului la educație prin digitalizarea procesului educațional, asigurarea cu mijloace și materiale pentru a face activitățile cât mai atractive, inclusiv dotarea unei clase inteligente de tip SMART; OS6 Furnizarea de servicii de consiliere școlară, vocațională și psihologică pentru minim 72 elevi/an de proiect și minim 24 de părinți pentru următorii 3 ani. Valoarea totală a proiectului: 692 480 lei Perioada derulării proiectului: 26.09.2022-26.09.2025 Codul proiectului: F-PNRAS-1-2022-2114, finanțat prin Componenta 15 - Educație a Planului Național pentru Redresare și Reziliență în România.